Na przystanku Gubinek pociągi pasażerskie kończyły bieg. Kolejowy most graniczny na Nysie Łużyckiej był nieczynny. Od toru mijankowego biegła bocznica do zakładów obuwniczych "Carina" w Gubinie. Tor mijankowy (zasadniczy na dwutorowej magistrali berlińskiej) służył do przyjmowania i odprawiania pociągów, a tor główny do objazdu pociągów. Peron ziemny szalowany na linii krawędzi. Na przystanku znajdowała się murowana wiata przystankowa oraz budka dróznika przy strzeżonym przejeździe. Wiata służy dziś ...
Na przystanku Gubinek pociągi pasażerskie kończyły bieg. Kolejowy most graniczny na Nysie Łużyckiej był nieczynny. Od toru mijankowego biegła bocznica do zakładów obuwniczych "Carina" w Gubinie. Tor mijankowy (zasadniczy na dwutorowej magistrali berlińskiej) służył do przyjmowania i odprawiania pociągów, a tor główny do objazdu pociągów. Peron ziemny szalowany na linii krawędzi. Na przystanku znajdowała się murowana wiata przystankowa oraz budka dróznika przy strzeżonym przejeździe. Wiata służy dziś jako punkt reklamowy firmy kwiaciarskiej w Gubinie. Budka dróżnika nie istnieje. (opis za www.bazakolejowa.pl)
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||